Galápagos - dag 15

18 maart 2016 - San Cristóbal, Ecuador

vrijdag 18 maart - dag 15

Om 10:00 uur sleutel inleveren en bagage in de lobby van het hotel neerzetten. Vrije ochtend tot 13:15 uur. We hebben het rustig aan gegaan en aan het eind van de ochtend geluncht in een restaurant in het stadje. Met de bus naar het haventje, daar met watertaxi naar de snelle boot die ons naar een volgend eiland brengt: San Cristobal. Na 2 uur varen zijn we op San Cristobal. Wij worden opgewacht en alles gaat vlot. We zijn om ca. 16:30 uur in het hotel. Het is een mooi hotel dat met allerlei mozaieken is versierd. We gaan gelijk afkoelen in het zwembadje, heerlijk na de warme vermoeiende reis. Om 18:00 briefing door de gids. Goede uitleg wat we morgen gaan doen. Snorkels en zwemvliezen gepast. Staan morgenochtend bij het agency voor ons klaar. Alles is heel goed geregeld.'s Avonds lekkere diner in het 'beste restaurant van San Cristobal', dit wordt ons aangeboden door de Agent omdat we hadden geklaagd over de eerste dag in Santa Cruz, waar we onze lunch pas om 16:00 uur kregen. Het was lekker, daarna weer naar het hotel teruggewandeld door San Cristobal, het ziet er leuk uit. Weer overal zeeleeuwen op straat.

Op tijd naar bed, het is morgen weer een lange dag, én onze laatste dag op de Galápagos!

1. Lesmen27:
    19 maart 2016
    Sterkte tijdens de lange terugreis naar NL
  2. Charlotte:
    19 maart 2016
    Ben erg benieuwd naar jullie foto's. Jammer dat het al weer bijna voorbij is jullie bijzondere Vakantie.
    Geniet van de laatste dag. Nogmaals goede reis terug.
    Charlotte
  3. Corrie:
    19 maart 2016
    Wat een fantastische reis! Nog veel plezier deze laatste
    vakantiedagen. Geniet ervan!
    Ik wens jullie een goede en voorspoedig e thuisreis.
  4. Janny Verschoor:
    19 maart 2016
    Weer een mooie dag geweest spannend deze verhalen
  5. Hovyd:
    19 maart 2016
    Nog heel e ven genieten. Goede reis naar huis en ben erg benieuwd naar alle verhalen.
    Daag
    Hovyd
  6. Ton en Diana:
    20 maart 2016
    wat een mooie reis hebben jullie gehad. Zijn ook erg benieuwd naar de foto's. Een voorspoedige reis terug naar huis.
    Groetjes Ton en Diana