Dag 10, 11 en 12, Maleisië

23 maart 2014 - Langkawi, Maleisië

Besluit van onze reis. Op donderdag met de ferry in 3 uur naar Langkawi. Ons resort is erg mooi! S Middags nog in het zwembad en in zee gezwommen. Vrijdag met de shuttle ( 5 minuten) naar Oriental Village. Hier met de cabletrain naar ruim 700 m hoogte. Mooi uitzicht op de kust en ons resort. Helaas wel een beetje bewolkt. Zaterdag lekker bij het zwembad en ook nog in zee gezwommen. De zee is nog warmer dan het zwembad. Om 5 uur s middags nog meegedaan aan een kleine mangrove wandeling met gids, vlakbij het hotel aan het strand.  s Avonds gegeten in het Chinese Oriental Restaurant. Vissoep, verse vis (snapper). Daarna in de lounge naar de live muziek geluisterd en cocktails gedronken, ook nog gedanst! Zo naar bed, onze laatste nacht in Maleisië. Morgenavond om 19:30 vertrekken we naar het vliegveld voor de vlucht naar Kuala Lumpur, om iets voor 12:00 uur s nachts vlucht naar Nederland, verwachte aankomst om 6:35 uur. Helaas is dan de mooie vakantie in Maleisië weer voorbij.

1. Anneke:
    Hoi Anje, Nel en Jan,
    Dat is jammer dat deze reis weer voorbij is. Het was leuk om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben. Het resort op Langkawi komt ons toch bekend voor. Wij zijn er langs gewandeld. Wij hebben het ritje met de cabletrain niet gedaan omdat het te mistig was. Goede terugreis gewenst! Groet vanuit les Menuires.
  2. Lesmen27:
    22 maart 2014
    Was de skywalk nog niet gerepareerd?
  3. Rondreis Ecuador en Galápagos Eilanden:
    22 maart 2014
    Helaas was de skywalk nog niet gerepareerd. Ons resort is vlakbij de cabletrain en de oriental village. Bij ons was het ook niet helemaal helder.
    Ik ga nu slapen het is kwart voor 2
  4. Charlotte:
    Lieve Anje, Jan en Nel,
    Dank voor de mooie foto's en aardige verhalen.
    Ik heb een beetje meegereisd.
    Een goede voorspoedige reis.
    Ook in Nederland een goede terug reis.
    Hopelijk niet te veel oponthoud door nucleaire top.
    Heel veel is afgesloten.
    Zelfs vrijdag waren er al wegen dicht.
    Liefs Charlotte
  5. Corry & Joop:
    23 maart 2014
    Welkom thuis
    .Alles gezien en genoten van de gehele beschrijving
    van jullie mooie reis.We horen wel hoe de thuis reis
    is verlopen.
    Een reis om jaloers op te zijn
    Gewacht dat Corry in Nieuw-Beijerland was.
    Gr Corry & Joop
  6. Diny van den Berg:
    23 maart 2014
    Beste Jan, Anje en Nel
    Dank voor jullie interessante reisverslag. We hebben zo een indruk gekregen wat jullie in dit mooie land met zijn prachtige natuur hebben meegemaakt. Een onvergetelijke herinnering!

Vriendelijke groet,

Peter en Diny