Maleisië dag 1

11 maart 2014 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Aankomst in Kuala Lumpur om 6:45 uur na een vlucht met veel turbulentie. Mooi weer, zonnig en warm. Er is al 2 maanden geen regen in Maleisië gevallen. Er begint gebrek aan water te komen.

Onze hotelkamers zijn pas 's middags klaar. Dus eerst het programma: bezoek aan Batu grot, 272 treden omhoog - bezoek aan het Koninklijk Paleis - Blauwe Moskee - Merdeka Plein het 'vrijheidsplein' waar in 1957 de onafhankelijkheid is uitgeroepen - nog enkele gebouwen, daarna lunchen in een van de Twin Towers. Daarna naar het hotel, de kamers zijn klaar! Na een welkomstcocktail (alcoholvrij) naar onze kamers. S Avonds welkomstdiner.

1. Charlotte:
    Lieve A,J,N,
    Hebben jullie een mooie kamer? Was zeker een hele klim 272 treden! Zeker na de reis. Je fitness heb je ook weer gehad.
    Zo meteen zeker aan het diner voor jullie.
    Vandaag hier nog geen zon, komt vanmiddag zeggen ze.
    Is de groep een beetje leuk?
    Veel plezier.
    Liefs Charlotte.
  2. Michiel:
    11 maart 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En al gelijk een vol programma zo te zien. Veel plezier en doe rustig aan!
    Groet, Michiel
  3. Anneke:
    11 maart 2014
    Hoi allen, fijn dat jullie goed aangekomen zijn en al veel gezien hebben, wel even wennen aan het klimaat.
    Voor Kees en mij bekende foto's. Altijd leuk om te zien als je er zelf ook geweest bent. Geniet met volle teugen!
  4. Michiel:
    Have fun!